کاتالوگ تشک رویال

تشک های برند رویال در مدل های طبی و طبی فنری تولید می شود که در این صفحه برای شما کاتالوگ تشک رویال را قرار داده ایم تا بتوانید به راحتی تشک مناسب با وزن و فیزیولوژی بدن خود را انتخاب کنید. قبل از خرید حتما کاتالوگ تشک رویال را مشاهده و دانلود کنید تا با تشک های رویال بیشتر آشنا شوید.

دانلود کاتالوگ تشک رویال

مشخصات تشک رویال 

تشک رویال یکی از برند های صد درصد ایرانی با کیفیت و طول عمر بالا می باشد که طرفداران زیادی در میان مشتریان دارد در حال حاضر برند رویال در سایت تشک رویال با تخفیف به همراه ضمانت نامه معتبر به مشتریان گرامی ارائه خواهد شد. لذا در مقاله پیش رو با معرفی محصولات برند تشک رویال و مشخصات فنی آن و قیمت به روز تشک مورد نظر شما در تلاشیم خوابی راحت را برای شما به ارمغان آوریم. هم چنین می‌توانید انواع تشک رویال یک نفره و دونفره را از مجموعه ما تهیه کنید. پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید نگاهی به لیست قیمت تشک رویال بیاندازید.

تشک های رویال در ابعاد عرضی ۹۰،۱۰۰،۱۲۰،۱۴۰،۱۶۰،۱۸۰،۲۰۰ در طول ۲۰۰ سانتیمتر تولید و روانه بازار شده است. تشک رویال در سه سبک تشک تولید می‌کند تا بتواند نیاز مصرف کننده رو به خوبی برطرف کند.

  •  تشک های فنر متصل
  •  تشک های فنر منفصل
  •  تشک های طبی بدون فنر

انواع تشک رویال

تشک های فنر متصل در هسته مرکزی خود دارای فنر متصل می‌باشند. این تشک ها از اولین و قدیمی ترین تشک های تولیدی برند رویال می‌باشد که همچنان هم طرفداران خودش را دارد. قیمت این تشک ها اقتصادی می‌باشد.

سری دوم تشک های فنر منفصل می‌باشد که تاریخچه طولانی ندارد و در چندین سال اخیر وارد بازار شده است. این تشک‌ها در سری تشک های لوکس دسته بندی می‌شوند و قیمت بالاتری نسبت به تشک های فنر متصل دارند. تشک های فنر منفصل(به اصطلاح فنر پاکتی) بدون لرزش و پرش می‌باشد و تکان ها را به شخص کناری منتقل نمی‌کند. در ضمن این تشک ها گودی کمر را به خوبی پر می‌کنند و پوشش می‌دهند.

سری سوم تشک های طبی، بدون فنر و ارتوپدیک می‌باشد که در ساختار اصلی این تشک های فنری به کار نرفته است. این تشک ها کاملا سفت می‌باشند و برای افرادی که کمر درد یا دیسک کمر دارند و یا عادت به خوابیدن بر روی تشک های سفت دارند بسیار مناسب می‌باشد.