مقالات

فنر پاکتی چیست؟ویژگی انواع تشک فنر پاکتی چیست؟

تشک فنر پاکتی

فنر پاکتی چیست؟ویژگی انواع تشک فنر پاکتی چیست؟

یکی از عوامل مهم در زندگی هر انسانی، خواب راحت می باشد. زیرا با داشتن خوابی راحت، شما قادر خواهید بود در تمام طول روز، به نحو احسنت کارهای خود را مدیریت کنید. یکی از دلایلی که موجب می شود تا خوابی با آرامش را تجربه کنید، داشتن تشک مناسب می باشد.

در این مقاله از سایت تشک رویال به بررسی تشک فنر پاکتی که یکی از مناسب ترین و راحت ترین تشک های موجود در بازار می باشد، می پردازیم.

نمونه ای از تشک فنر پاکتی

نمونه ای از تشک فنر پاکتی

فنر پاکتی چیست؟

به پاکت هایی که از جنس پارچه می باشند و در داخل آن ها فنر قرار می دهند فنر پاکتی می گویند. این فنرها از طریق دوخت یا با استفاده از چسب به صورت استوانه ای شکل تولید می شوند. جهت تولید تشک فنر پاکتی، تک تک این فنرهای پاکتی را در کنار یکدیگر قرار می دهند.

فنر درون هر کدام از این پاکت های فنری، به صورت مجزا فشرده می شود. هنگام استفاده از تشک های فنری منفصل یا  پاکتی، کاملا متوجه خواهید شد که هر قسمت از تشک به صورت مستقل فشرده می شود.

برای مثال در شکل زیر مشاهده می کنید که هنگامی که به پهلو می خوابید، کدام قسمت های تشک بیشتر فشرده می گردد. این خاصیت موجب می گردد که ستون فقرات شما در یک راستا قرار بگیرد. در نتیجه از هر آسیبی به ستون فقرات و کمر، در امان خواهید ماند.

ساختار تشکیل دهنده تشک های فنر پاکتی

ساختار تشکیل دهنده تشک های فنر پاکتی

ویژگی انواع تشک فنری منفصل

از خصوصیات منحصر به فرد تشک های فنر پاکتی (pocket spring) یا منفصل می توان به استقلال فنرها اشاره کرد. این ویژگی موجب می گردد اگر ناحیه ای از تشک شما دچار لرزش شود، قسمت های دیگر ثابت باقی بماند. در نتیجه ارتعاشی صورت نمی گیرد. به زبان ساده تر یعنی این که اگر فردی کنار شما خواب باشد، با تکان های شما، فرد کناری متوجه نخواهد شد.

ساختار تشک های فنری منفصل یا پاکتی، از مواد و متریال های مختلفی تشکیل می شود. هر شرکت با توجه به استاندارد ها و روش های تولید خود، این فنرها را پوشش می دهد. بنابراین جنس و متریال لایه های زیرین و رویی این تشک ها در برند های مختلف، متفاوت می باشد.

از دیگر ویژگی های تشک فنری منفصل، پشتیبانی آن برای بدن می باشد. این تشک ها به هیچ عنوان سفت نمی باشند. بلکه به هنگام خواب، متوجه نرمی و لطافت آن ها که جهت سلامتی بدن افراد طراحی شده است، می شوید. انواع تشک های فنر پاکتی، دارای یک لایه فوم می باشند.

طراحی فنر های موجود در تشک فنر پاکتی، از نوع فنر های منفصل می باشد. به همین علت متناسب با نقاط مختلف بدن، از نرمی و سفتی خاصی برخوردار هستند.

با توجه به نکات مذکور، اگر می خواهید خوابی راحت و آسوده را تجربه کنید، به شما پیشنهاد می کنیم از انواع تشک های فنر پاکتی استفاده کنید. این تشک ها به دلیل داشتن تعداد زیادی فنر، استقامت بسیار خوبی دارند. همچنین از انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشند.

پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید انواع تشک رویال با مشاورین مجموعه تشک رویال مشورت کرده و تشک منتناسب با نیاز خود را تهیه و خرید کنید. قبل از خرید انواع تشک رویال می‌توانید لیست قیمت تشک رویال و کاتالوگ تشک رویال را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *