مقالات

تفاوت فنر منفصل و فنر متصل در چیست؟ 3 ویژگی هر کدام

تفاوت فنر تشک

مشخصات فنر منفصل و فنر متصل

تفاوت فنر منفصل و فنر متصل را به طور کامل در این مقاله بررسی کرده‌ایم. تشک یکی از ضروری ترین وسایلی است که باید دقت و توجه زیادی را در هنگام خرید آن داشته باشیم. همان طور که می دانید حدود یک سوم از عمر ما در خواب می گذرد. داشتن خواب آرام و راحت تاثیر بسیار زیادی را در سلامتی جسمی و روانی ما خواهد داشت.

وجود یک تشک فنری استاندارد در اتاق خواب می تواند سلامتی بدن شما را تضمین نماید. قرار گرفتن ستون فقرات بر روی سطح غیر استاندارد باعث ایجاد آسیب های جبران ناپذیری می گردد. دیسک کمر و آرتروز از جمله بیماری هایی هستند که در اثر قرار گیری غلط ستون فقرات به وجود می آیند. بدین ترتیب اهمیت انتخاب تشک استاندارد مناسب را در می یابیم.

در حال حاضر تنوع بسیار زیادی در بازار وجود دارد. انواع برندها و مدل های تشک طبی فنری وجود دارد. سوال بیشتر افراد این است که چگونه یک خرید آگاهانه و درستی را انجام دهیم؟ برای جواب دادن به این سوال ابتدا باید با انواع تشک های طبی فنری آشنا شده و کارایی آن ها را بدانید. در این مطلب قصد داریم به توضیح تشک فنر متصل و فنر منفصل بپردازیم. هر کدام از این تشک ها دارای ویژگی های خاصی می باشند.تشک رویال یکی از برندهای معتبر ایرانی است که می‌توانید خرید مناسبی را از آن انجام دهید.

نمونه فنر منفصل

نمونه فنر منفصل

تفاوت فنر منفصل و فنر متصل

به طور کلی فنربندی تشک‌ها به دو نوع فنر منفصل و فنر متصل تقسیم بندی می شود. ساختار تشک فنر متصل بدین صورت است که فنرهای موجود در تشک در یک شبکه قرار دارند و با ایجاد فشار بر قسمتی از فنرها تمام تشک دچار تغییر حالت می گردد. سیستم فنر متصل از قدیمی ترین سیستم های تولید تشک می باشد. تشک های فنر منفصل یا فنر پاکتی با سیستم پیشرفته تری تولید شده اند.

ساختار این نوع تشک ها بدین گونه است که هر کدام از فنرها در پاکت مخصوصی قرار دارند و هیچ ارتباطی میان فنرها وجود ندارد. در واقع هر فنر به طور مستقل از دیگری عمل می کند. همین ویژگی باعث می شود با ایجاد فشار بر قسمتی از تشک کل سطح تشک دچار تغییر حالت نگردد.

در هنگام خرید تشک فنر منفصل و فنر متصل توجه به نوع فنر بسیار مهم است. هر کدام از این دو نوع تشک دارای ویژگی های خاصی می باشند. شما باید تشکی متناسب با نیازهای خود را خریداری نمایید. به طور کلی تکنولوژی استفاده شده در تشک فنر منفصل پیشرفته تر از تشک متصل می باشد.

همین موضوع سبب شده است تا قیمت تشک فنر منفصل بیشتر از تشک فنر متصل باشد. اگر به دنبال خرید ارزان ترین تشک در بازار هستید بهتر است تشک فنر متصل را انتخاب نمایید. البته این نوع تشک نیز بر اساس نوع برند دارای قیمت های مختلفی می باشد. با انجام خرید از سایت تشک رویال می توانید محصول با کیفیت تری را خرید نمایید.

شکل گیری بدن روی تشک فنر پاکتی

برتری تشک فنر پاکتی یا منفصل چیست؟

تشک فنر منفصل یا همان فنر پاکتی راحتی بیشتری را برای افراد به ارمغان می آورد. همان طور که گفته شد ساختار این تشک به گونه ای است که با ایجاد فشار در قسمتی از تشک تمام آن دچار تغییر حالت نمی شود. یعنی در صورتی که فردی در سمت چپ تشک حرکت کرده و بدن خود را جا به جا نماید، سمت راست تشک دچار حرکت نمی گردد.

برعکس این موضوع در تشک های فنر متصل وجود دارد. در این نوع تشک ها با ایجاد کوچک ترین حرکتی در یک سمت تشک تمام سطح آن می لرزد. در واقع می توان گفت یکی از برتری های مهم تشک فنر منفصل وجود آرامش بیشتر در آن می باشد.

نرمی تشک های فنر متصل بیشتر از فنر منفصل می باشد. این نرمی بیش از حد در اغلب موارد می تواند باعث بروز کمر درد در افراد شود. وجود فنر پاکتی در تشک سبب می شود تا با دراز کشیدن فرد بر روی تشک شکل ستون فقرات و بدن به طرز استانداردی روی آن قرار بگیرد و هیچ فشاری بر روی بدن ایجاد نگردد.

بنابراین دیگر مزیت و برتری مهم تشک فنر منفصل تضمین سلامتی ستون فقرات و استخوان های شما می باشد. در صورتی که به دنبال یک تشک فنر منفصل و فنر متصل استاندارد هستید بهتر است این نوع تشک را انتخاب نمایید. همچنین تنظیم دمای بدن و جلوگیری از افزایش دما در لایه های زیرین تشک از ویژگی های مهم این نوع تشک می باشد.

فنر منفصل و فنر متصل

فنر منفصل و فنر متصل

انواع مدل های تشک طبی فنری رویال

برند رویال یکی از بهترین و معتبرترین برندهای ایرانی تشک می باشد. مدل های مختلف و متنوعی در این برند وجود دارد. شما می توانید بر اساس نیاز و سلیقه خود بهترین تشک را انتخاب و خرید نمایید. انواع مدل های تشک  فنر منفصل عبارتند از مدل های یونیک فنر منفصل و یونیک منفصل پددار.  هر کدام از این مدل ها دارای ویژگی های خاص و منحصر به فرد می باشد. به طور مثال تشک یونیک منفصل پددار.

در تشک های فنر متصل نیز مدل های مختلفی از جمله پریمر،کامفورت،ریلکس،یونیک پددار وجود دارند. هر کدام از این مدل ها برای سلیقه های متفاوت تولید شده اند. دوام و طول عمر تشک فنر پاکتی بیشتر از سایر تشک ها می باشد. شما می توانید سال های طولانی از این نوع تشک استفاده نموده و راحتی و آرامش را تجربه نمایید. تمامی محصولات برند رویال با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا تولید می گردند.(pocket or bonnell spring)

اگر به دنبال تشک فنر منفصل و فنر متصل با کیفیت و قیمت مناسب هستید بهتر است از سایت تشک رویال با ارسال رایگان تهیه نمایید. کیفیت محصولات شرکت رویال با محصولات مشابه خارجی در رقابت می باشد. با توجه به گرانی های موجود خرید تشک با برند خارجی کار سختی است. انتخاب برند رویال می تواند کیفیت یکسانی را برای شما به ارمغان آورد.

قبل از خرید انواع تشک رویال،پیشنهاد میکنیم حتما لیست قیمت تشک رویال و کاتالوگ تشک رویال را مشاهده کنید. میتوانید با مشاورین سایت تشک رویال مشاوره انجام دهید تا یک خرید خوب را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *